Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a MARIA CLARA COS QUIXAL

Agent image

Thermomix® Lleida

MARIA CLARA COS QUIXAL

Aquest és el meu blog a Thermomix® . Una de les meves inquietuds és l’ alimentació sana i natural. El Thermomix® és l’ eina ideal per poder preparar des de la recepta més senzilla a elaboracions complicades, amb una premissa important: fer-t’ho tu! Evitar al màxim els aliments processats que no ens ajuden a una nutrició saludable. És important tenir present que tot el que mengem te una gran repercussió en la nostra salut. Si vols saber-ne més, nomes cal que m’ ho demanis i t’ ajudaré encantada.

...Leer más

HUMMUS DE XIRIVIA AMB THERMOMIX® A LLEIDA

16 de febrero de 2018

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image


Quan diem hummus el primer que ens ve al cap és cigrons però aquí no en farem servir. Aquest serà un hummus ben especial: de xirivia! La xirivia és una hortalissa molt rica en nutrients per la qual cosa, a més de donar gust al brou, ens l’ hem de menjar. Aquest hummus és una manera diferent de consumir-la, ja que la xirivia està plena de vitamines (C, E, grup B) minerals (fòsfor, potassi, magnesi, ...) i moltíssim beneficis per la salut com ara antioxidant, remineralitzant, regulació del colesterol entre altres. Animeu-vos a fer-lo!

Ingredients:

500 g de xirivia

1-2 alls

50 g de llavors de sèsam

20 g de suc de llimona

1 culleradeta de cafè de fonoll

1 pessic de pebre mòlt

1 culleradeta de postres de sal marina

60 g d’ oli d’ oliva verge extra

Elaboració:

1. Tallem les xirivies a trossos i les posem dins el cistellet, posem un litre d’ aigua dins el vas i introduïm el cistellet. Courem 25 min/100º/vel 4. Amb l’ espàtula retirem el cistellet i deixem refredar abans de continuar*.

2. Mentre es refreda la xirivia, esbandim i sequem el vas. Posem el sèsam dins el vas i el torrem 5 min/120º/vel 2. Retirem per a que baixi la temperatura.

3. Quan està fred, posem tots els ingredients dins el vas i triturem 1min/vel 5-10.

4. Servim, podem posar un raig d’ oli i llavors de sèsam per decorar i acompanyem amb verdures crues tallades a bastonets.

*L’ aigua de la cocció serà excel•lent per beure o utilitzar en receptes que necessitem brou.

EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

16 de febrero de 2018

Posts destacados