Productos destacados
Te ayuda
Te cuida
Te inspira
Volver a MARIA CLARA COS QUIXAL

Thermomix® Lleida
Aquest és el meu blog a Thermomix® . Una de les meves inquietuds és l’ alimentació sana i natural. El Thermomix® és l’ eina ideal per poder preparar des de la recepta més senzilla a elaboracions complicades, amb una premissa important: fer-t’ho tu! Evitar al màxim els aliments processats que no ens ajuden a una nutrició saludable. És important tenir present que tot el que mengem te una gran repercussió en la nostra salut. Si vols saber-ne més, nomes cal que m’ ho demanis i t’ ajudaré encantada.
TIRAMISU CRUDIVEGÀ AMB THERMOMIX®
5 de diciembre de 2018
1
Tiempo de preparación:
No disponible
Ración para:
1 personas
5 de diciembre de 2018
1

Categorías:
Postres y dulces

Aquesta és una versió alternativa sense làctics, ni ous, ni sucre però molt bona, a l’ hora que ens aporta greixos i sucres amb la seva alternativa saludable.
La millor manera d’ aprofitar les propietats dels fruits secs és consumir-los en cru. D’ aquesta manera cal eliminar els inhibidors enzimàtics que són una protecció de la llavor per evitar que germinin i, alhora, en dificulten la digestió. Per eliminar aquests inhibidors enzimàtics només cal tenir-los en remull unes hores, així s’ activen i en millora l’ assimilació dels seus nutrients. Una altra manera d’ eliminar-los seria torrats però es farien malbé els greixos saludables.
Ho podeu preparar amb antelació ja que us aguantarà 4-5 dies a la nevera.
Espero que us agradi. Bon profit!
Ingredients:
150 g d’ avellanes crues
130 g de dàtils sense pinyol
1 culleradeta de cafè mòlt
1 culleradeta de tahina
200 g d’ anacards crus
40 g d’ oli de coco
½ culleradeta de vainilla de Bourbon
40 g de sucre bedoll o sucre de coco
1 pessic de sal marina sense refinar
110 g d’ aigua
Cacau 100% en pols per decorar
Elaboració:
1. Posem els anacards en remull, els hi deixarem un mínim de 4 hores.
2. Colem i esbandim els anacards, els posem dins el vas junt amb l’ oli de coco, la vainilla, el sucre de coco, la sal i l’ aigua. Triturem 10 seg/vel. 5-10, ens ha de quedar una crema i reservem.
3. Posem les avellanes dins el vas i les trossegem 5 seg/vel.6.
4. Hi afegim els dàtils, el cafè i la tahina i triturem 12 seg/vel 6. Ens quedarà una textura grollera que serà el que utilitzarem per la base.
5. Pel muntatge ho farem en porcions individuals començant per una capa de base, una capa de crema, un altra capa de base i acabarem amb una capa de crema. Ho deixarem refredar a la nevera unes 2 hores per agafar consistència. Al moment de servir, amb un colador fi espolsarem amb el cacau per sobre.
EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®
Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.
5 de diciembre de 2018
Posts destacados








