Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a MARIA CLARA COS QUIXAL

Agent image

Thermomix® Lleida

MARIA CLARA COS QUIXAL

Aquest és el meu blog a Thermomix® . Una de les meves inquietuds és l’ alimentació sana i natural. El Thermomix® és l’ eina ideal per poder preparar des de la recepta més senzilla a elaboracions complicades, amb una premissa important: fer-t’ho tu! Evitar al màxim els aliments processats que no ens ajuden a una nutrició saludable. És important tenir present que tot el que mengem te una gran repercussió en la nostra salut. Si vols saber-ne més, nomes cal que m’ ho demanis i t’ ajudaré encantada.

...Leer más

BARRETES ENERGÈTIQUES GLUTEN-FREE AMB THERMOMIX®

22 de julio de 2020

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

Categorías:

Postres y dulces

Les barretes energètiques són molt útils per aquells dies dedicats a l’ esport, en els quals no és pot menjar un àpat convencional. Són fàcils de transportat i d’ una elevada concentració de nutrients. Necessitem energia de llarga durada, aquesta ens l’ aportarà els hidrats de carboni d’ absorció lenta que per obtenir-los hi posem cereals integrals en aquest cas flocs de civada sense gluten. Necessitem energia instantània que vindrà dels hidrats de carboni simples que per obtenir-los hi posarem concentrat d’ agave, mel o sucre de coco. Necessitem proteïna, greixos saludables (omega 3), fibra i tot això ens ho aportaran les llavors. Necessitem minerals, antioxidants que ens ho aportarà el cacau i els gerds. Per tenir cura de totes aquestes necessitats és important que ens les elaborem nosaltres, d’ aquesta manera controlarem els ingredients que utilitzem podent adequar-les al nostre gust.

Ingredients:

10 g de gerds liofilitzats

50 g de flocs de civada (sense gluten)

30 g de cacau pur

25 g de llavors de chia

25 g de llavors de lli

60 g de nibs de cacau 100%

180 g de mantega d’ avellana

75 g concentrat d’ agave

50 g d’ aigua

50 g de llavors de cànem

Elaboració:


1. Posem els gerds dins el vas i programem 10 seg/vel 5-10. Reservem en un bol.

2. Posem els flocs de civada, el cacau, les llavors de chia, les llavors de lli, els nibs de cacau, programem 8 seg/gir a l’ esquerra/vel. 4.

3. Afegim el concentrat d’ agave i l’ aigua, barregem 20 seg/gir a l’ esquerra/vel. 4. Amb l’ espàtula baixem les restes i, si no ha quedat ben integrat, repetim l’ operació.

4. Ho aboquem damunt un paper de forn, formem un bola, emboliquem i reservem a la nevera aproximadament 1 hora per a que tots els ingredients quedin ben hidratats.

5. Passat el temps, formem les barretes, amb les mans una mica humitejades, i les arrebossem amb els gerds que teníem reservats i les llavors de cànem prement una mica per a que quedi ben integrat.

6. Les emboliquem i llestes per emportar.

NOTA: Les podem conservar 10 dies a la nevera o congelar-les.

EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

22 de julio de 2020

Posts destacados