Productos destacados
Te ayuda
Te cuida
Te inspira
Volver a MONTSE GRANOLLERS SALTIVERI

Thermomix® Lleida
BENVINGUTS I BENVINGUDES AL MEU BLOG DE THERMOMIX®. Aquest bloc està pensat per compartir receptes, trucs de cuina,......., i també informacions de promocions que ofereix l'empresa. Sempre per aconseguir millorar el funcionament del Thermomix® Espero que el disfruteu !!!
CREMA DE CARABASSA AMB LA SEVA PELL FETA AMB THERMOMIX BELLPUIG-LLEIDA
17 de diciembre de 2018
2
Tiempo de preparación:
No disponible
Ración para:
1 personas
17 de diciembre de 2018
2

Categorías:
Sopas y cremas
Segurament a la majoria us sorprendrà el fet de fer la crema de carabassa amb la seva pell. A mi també em va passar fins que vaig provar-la.
Aquí podeu veure el procés fet amb Thermomix, us animo a fer-la i comprovareu que la pell una vegada està cuita està igual de tova com la carn de la carabassa :
INGREDIENTS:
>120gr de puerro a trossos
>1 gra d’all
>75gr de ceba
>20gr d’oli
>700gr de carabassa amb la seva pell i a trossos
>500gr d’aigua
>sal
>pebre
>100gr de llet evaporada
PROCEDIMENT:
1.-Posar al vas el puerro, l’all, la ceba i l’oli. Trossejar 4seg/V.5 . I després sofregir 7min/T.120/V.2
2.-Afergir-hi la carabassa, trosssejem 7seg/V.5. I posem a coure 10min/T.120/V.2
3.-Hi afegim l’aigua i la sal, i programem 20min/T.100/V.2
4.- Per últim hi afegim la llet i el pebre, i ho triturem 3min/velocitat progressiva de 5-a 10
I JA ESTÀ LLEST PER SERVIR.
QUE TINGUEU MOLT BON DIA
EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®
Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.
17 de diciembre de 2018
Posts destacados








