Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a MONTSE GRANOLLERS SALTIVERI

Agent image

Thermomix® Lleida

MONTSE GRANOLLERS SALTIVERI

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL MEU BLOG DE THERMOMIX®. Aquest bloc està pensat per compartir receptes, trucs de cuina,......., i també informacions de promocions que ofereix l'empresa. Sempre per aconseguir millorar el funcionament del Thermomix® Espero que el disfruteu !!!

...Leer más

Panets de llet farcits de xocolata, fets amb Thermomix Bellpuig-Lleida

5 de octubre de 2019

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image



Ahir vaig tastar aquests pans i van tenir molt èxit.
Jo els he farcit de xocolata, tot i que amb pernil dolç i formatge, sobrassada, etc. segur que també serien ben bons.
Aquí us deixo la recepta.

INGREDIENTS:
  • 250 g de llet
  • 15 g de llevat premsat fresc
  • 60 g d'oli de gira-sol
  • 2 cullerades de vainilla líquida
  • 80 g de sucre
  • 250 g de farina de força
  • 250 g de farina de rebosteria (i una mica més per empolvorar)
  • 1 culleradeta de sal
  • 200-220 g de xocolata amb llet (10 barretes)
  • 30 - 40 g de mantega fosa

PREPARACIÓ:

  1. Poseu en el got la llet i el llevat i programeu 1 min / 37 ° C / vel 2.
  2. Afegiu l'oli, la vainilla, el sucre, la farina de força, la farina de rebosteria i la sal. Programeu 10 minuts / V. espiga. Deixeu reposar la massa dins del vas durant 5 minuts i torni a pastar 5 minuts / V. espiga. Deixeu reposar la massa dins del vas durant 1 hora.
  3. Forreu una safata de forn amb paper d'enfornar.
  4. Amb l'espàtula, baixeu la massa cap al fons del vas i amasseu 1 min / V. espiga. Aboqueu la massa del vas sobre la superfície de treball enfarinada i farina i amasseula lleugerament. Dividiu la massa en 10 trossos d'aprox. 90-95 g. Doneu forma de bola i deixeu reposar cobertes amb un drap durant 15 minuts perquè la massa es relaxi i es pugui treballar més fàcilment. Aixafi cada bola amb els dits i formi un rectangle d'aprox. 14x10 cm (mentre treballa amb una bola, mantingueu les altres tapades perquè no s'assequin). Col·loqueu la xocolata en un dels extrems més llargs del rectangle i formi un rotllo. Pessigui la massa en la línia d'unió i en els extrems per segellar-la.
  5. Col·loqui les pastes a la safata preparada deixant 2 cm entre uns i altres. Pinzelleu amb aigua i cobreixi amb film transparent fins que doblin el seu volum. (Jo les vaig deixar unes 2 hores)
  6. Preescalfeu el forn a 200 ° C.
  7. Torneu a pinzellar les pastes amb aigua, baixeu la temperatura del forn a 180 ° C i fornegeu durant 15 minuts. Traieu del forn i pinzelleu immediatament amb la mantega fosa.
  8. Deixeu temperar i serveixi

Aquesta recepta la trobareu a www.cookidoo.es , si teniu TM5 o TM6 i la vostra subscripció actualitzada podreu fer-la de manera guiada amb el vostre Thermomix

Desitjo que us agradi

BON CAP DE SETMANA !!!

EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

5 de octubre de 2019

Posts destacados