5é dia de Confinament, La meva petita Història amb Thermomix® -Bellpuig-

#Noticias Blog 17 marzo 2020


 (CAT) Bon dia a tothom, avui ja és el 5é dia de confinament al nostre país i us vull explicar una mica que tenim previst fer les agents comercials de Thermomix® aquests dies.


Primerament aprofito l'aturada d'aquets dies per fer un breu resum del que he fet fins ara.


Vaig iniciar com a comercial de Thermomix® el juny de 2012, i vaig fer-ho només per guanyar-me el TM31 (vigent en aquell moment). Mai m'hauria imaginat després de 8 anys estar aquí encara amb més de 300 clients i encara menys, haver passat dos anys i mig com a Cap d'equip a la Delegació de Lleida. Per mi ha estat un repte i un plaer grandíssim que mai mai hauria imaginat. 


Tots aquests anys he entrat a les vostres cases intentant ensenyar el Thermomix® el millor que he pogut. Primer el Tm31, el 2014 va arribar el TM5 i desde fa just un any que tenim el TM6. I és aquí on ve el canvi per aquests dies que estem vivint. Ara sóc jo qui us convida a que entreu a la meva casa de manera virtual per a que conegueu el TM6.  


Gràcies a la noves tecnologies avui ens podem reinventar i capgirar la situació, és per això que a partir d'avui oferirem la #DemostracióVirtualAmbThermomix® desde #JoTreballoDesdeCasa . Podeu solicitar-la contactant aquí 


I si ja ets client/ta també pots consultar-nos per fer #AssessoramentVirtual 


Desitjo a tots i totes el millor, i molta sort !!


(ESP) Buenos días a todos, hoy ya es el 5º día de confinamiento en nuestro país y os quiero contar algo que tenemos previsto hacer las agentes comerciales de Thermomix® estos días.



Primeramente aprovecho la parada de estos días para hacer un breve resumen de lo que he hecho hasta ahora.



Inicié como comercial de Thermomix® en junio de 2012, y lo hice sólo para ganarme el TM31 (vigente en ese momento). Nunca imaginé después de 8 años estar aquí todavía con más de 300 clientes y aún menos, haber pasado dos años y medio como Jefe de Equipo en la Delegación de Lleida. Para mí ha sido un reto y un placer enorme que nunca jamás habría imaginado.



Todos estos años he entrado a sus casas intentando enseñar el Thermomix® lo mejor que he sabido. Primero el TM31, en 2014 llegó el TM5 y desde hace justo un año que tenemos el TM6. Y es aquí donde viene el cambio por estos días que estamos viviendo. Ahora soy yo la que les invita a que entréis en mi casa de manera virtual para que conozcáis el TM6.



Gracias a la nuevas tecnologías hoy nos podemos reinventar y cambiar la situación, es por ello que a partir de hoy ofreceremos la    #DemostraciónVirtualConThermomix® desde #JoTrabajoDesdeCasa. Puede solicitarla contactando aquí



Y si ya eres cliente/ta también puedes consultarnos para hacer #AsesoramientoVirtual 


Deseo a todos i todas lo mejor y mucha suerte !!