PASTÍS DE POMA / TARTA DE MANZANA

#Postres y dulces 10 febrero 2020




Hola,


Avui us deixem una recepta boníssima que de ben segur alguna vegada us han fet les vostres mares o àvies. 


Avui cuinem pastís de poma.  Un postre molt senzill de fer, energètic i saludable. Nosaltres hi hem afegit crema pastissera per donar-hi més sabor. Hi podeu afegir enlloc de crema, alguna melmelada o inclòs xocolata. 


En el nostre cas, la massa ens va quedar potser un xic massa fina. Us recomanem que no la feu molt prima, perquè al mossegar es noti bé les tres textures.  La massa, la poma i la crema.


Aquí us deixem l'enllaç perquè sorpreneu  a les vostres àvies i mares i els feu una competéncia saludable, perquè tots sabem que com una mare o àvia,  no cuina ningú. 


Salut!!


https://cookidoo.es/recipes/recipe/es-ES/r55111


Hola,


Hoy os dejamos una receta buenísima que seguro que alguna vez os ha cocinado vuestra madre o abuela. 


Hoy cocinamos tarta de manzana. Un postre fácil de cocinar, energético y saludable. Nosotros hemos añadido crema pastelera para darle más sabor. Si no os gusta la crema, le podeis añadir cualquier mermelada que tengáis o incluso chocolate.


En nuestro caso, la masa nos quedó muy fina. Os recomendamos que no la hagáis muy finita, para que al morder se noten bien las tres texturas. La masa, la manzana y la crema.


Aquí os dejo el enlace para que sorprendais a vuestras abuelas y madres y les hagáis una competencia saludable, porqué todos sabemos que como una abuela o una madre, no cocina nadie.


Salut!


https://cookidoo.es/recipes/recipe/es-ES/r55111